piątek, 25 marca 2011

Szczęściu należy pomagać...

Ja pomogłam zamieszczając notkę o konkursie u Cathy i szczęście się do mnie uśmiechnęło- zostałam wylosowana ;-) Nowy korektor beżowy oraz zielony już prawdopodobnie do mnie idą, a gdy dojdą na pewno podzielę się wrażeniami.
Myślę, że należy pomagać także urodzie, dlatego gdy zobaczyłam na Gruponie kupon na warsztaty profesjonalnego makijażu postanowiłam zrobić sobie prezent na Dzień kobiet. Oferta obejmuje:
- diagnozę cery,
- indywidualny dobór codziennej pielęgnacji,
- analizę kosmetyczną ,
- omówienie i przedstawienie akcesoriów i  kosmetyków niezbędnych do wykonania makijażu,
- właściwy dobór podkładów,
- nauka nakładania cieni
Miałam chwilę wahania, czy na pewno dużo skorzystam, bo z góry wiem, że nie dam się już przekonać do drogeryjnych podkładów czy niektórych kosmetyków. A może zostanę mile zaskoczona i pani kosmetyczka również będzie obeznana ze światem minerałów i naturalnej pielęgnacji? Co prawda wcześniej na taką nie trafiłam, ale zarażonych tą pasją jest coraz więcej ;-) Kusi mnie za to wizja, że ktoś podsunie mi gotowy werdykt, jakim typem kolorystycznym jestem i jakie odcienie do mnie pasują. Jak już będę miała do swojej dyspozycji fachowca na pewno poproszę o wskazówki co do techniki nakładania korektora (nie idzie mi ani ze stałymi, ani proszkowymi...) oraz makijażu oczu w okularach. Gdy kupowałam tą ofertę, wyprzedanych było już ponad pięćset bonów, dlatego postanowiłam poczekać jakiś czas z rezerwacją wizyty, żeby przetoczyła się pierwsza fala klientek. A może któraś z was brała udział w podobnym kursie? Jaka jest wasza opinia - warto płacić komuś za ''świeże'' spojrzenie na swoją osobę czy może w dobie internetu lepiej polegać na tutorialach z youtube czy wizażu?

1 komentarz:

  1. Jeśli masz środki i możliwość, żeby skonsultować się z fachowcem, to warto spróbować - to co wypisują w Internecie to często brednie. A sprawdziłaś osobę, która będzie prowadzić szkolenie? Czy ma odpowiednie doświadczenie w tym zakresie?

    OdpowiedzUsuń